ازادی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تقدیم به ...


خدا

 

 

دل

 

 

 



تا عشق تو امد در قلبم

 

تو رفتی

 

تا امدم بگویم نرو

 

رفته بودی

 

تا امدم فراموشت کنم

 

خودم را فراموش کردم

 

 

 

تقدیم به دوست خوبم

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

نمیتونم اسمشو بگم

 

ولی خودش میدونه

 

خیلی میخوامش

عکس Love

 

 

فقط میتونم بگم تو معرکه ای

 

حیف که مثل یه رویا اومدی

 

 

مثل کابوس رفتی

 

 



نظرات شما عزیزان:

نوشین
ساعت11:29---22 دی 1391
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری موفق باشی خوش حال میشم یه سری هم به وبلاگ من بزنی در ضمن نظر یادت نره ممنون دوست دارم بووووووووووووووووووووووس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ارش در 10:19 | |